Resia

Jag är glad att jag överlevde!
Hahah, okej kanske överdrev där en smula men jag var så sjukt nervös! Har nyss haft en muntlig redovisning om vårat Projektarbete då vi utfört en marknadsundersökning åt Resia. Snacka om att jag var sååå nervös! Om det är något som jag verkligen inte tycker om då det gäller skolan så är det redovisningar - tala inför folk som bara sitter där och tittar medans jag själv känner för att dö, så hemst är det. Kroppen spänner sig och tanken på att svimma kan inte lämna min hjärna... Men än så lever jag - Tack gode gud!

Sitter i grupprummet och försöket fokusera på något annat än  mina uppskrämmande tankar som just nu snurrar runt uppe i hjärnkontoret, det är ständigt trafik där uppe. Jag tänker alldeles för mycket, och på helt fel saker. Föreställer mig dom allra hemskaste händelser och skrämmer upp mig själv så till den milda grad att det är knäppt.

Just nu vill jag bara hem, hem och sova!
sömn är underbart och det ska jag ägna mig åt någon timme när jag kommer hem, det är planen för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0