God Morgon Världen

Imorse när  Mamma kom in och väkte mig så tänkte jag något i stil med  "Vad fasen håller människan på med, komma in och väcka mig mitt i natten, det är ju för sjutton lördag, låt mig sova!" Sen så slår det mig att igår så var det ju Torsdag, och då borde det ju logiskt sett vara Fredag idag. Mer hinner inte snurra runt i hjärnan innan mamma tänder lampan i fönstret, skakar på mig och säger åt mig att vakna... Två sekunder senare har jag även en liten vit hund i sängen som slickar mig i ansiktet, antagligen hans sätt att säga godmorgon på.

Jag hatar tidiga mornar!

Men när jag väl kommit upp så bruar det gå rätt bra, det värsta momentet är ju att ta sig upp ur sängen, som efter en natts sömn blivit varm och gosig, och att bara dra täcket över huvudet och blunda är så lockande..

Men imorgon äre lördag och det betyder en sak - Sovmorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0