Ett besök hos frissan?

Nyss gjort ett Engelska skriv prov, eller ja det var väl mer som ett "för" prov inför nationella som kommer senare i vår. Men det känndes iaf som det gick bra :) weei!

Nu sitter jag och väntar på att ta tåget till Hallsberg, slutade för en stund sedan och hade tänkt ta 2 tåget, men hann inte eftersom Pernilla höll kvar och oss delade ut massa papper.. Men jag kommer ju iaf inte hem fören vid 5 tiden så tror nog jag ska gå och kolla om jag kan klippa mig idag, gillar inte riktigt hur håret har sitt lilla egna liv just nu. Och att boka tider är inte riktigt min grej, gillar bättre Dropp in, kom när du känner för det lixom.

Ciao ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0