En Febrig Fredag

Det känns lite trist att jag alltid lyckas pricka in så jag blir sjuk på loven, visserligen är det ju bra så det inte blir frånvaro i skolan, men det är ändå mitt lov, och det vill jag inte vara sjuk under. Men det har jag lyckats bli - Feber och halsont!
Dagen har därför tillbringats i vilande tillstånd, antingen i sängen med en härlig bok, eller framför tvn tillsammans med Desperate Housewives boxen i högsta hugg, härligt inbäddad i en filt.

Jag som hade seriösa planer på att åka och köpa mig en ny jacka såhär i Reatider, eftersom min jag ahr nu har sett sina bästa dagar för längesedan, eller ja egentligen så är jag bara så trött på den för att den råkar vara lite röd - en färg som inte alls tillhör mina favoriter utan tvärtom.. Men det får bli en annan dag då jag har fått tillbaka krafterna, sålänge är det vila vila och lite mer vila som gäller.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0