Att Vakna Mitt I Natten

God morgon, God morgon!

Sitter i skolans grupprum och klockan visar lite drygt 07:40, och ändå så har jag suttit här i snart en timma! Usch va tidigt. Eftersom jag bor ute på landet och det inte finns några bussförbindelser så är det bil som gäller, och än har jag inte lyckats hitta motivationen till att ta körkort så det brukar vara mamma som skjutsar mig och bror till skolan. Men idag så öppnadehon på dagis vid kvart i sex (!) och min faster, och granne, som jag brukar få åka med på onsdagar ligger inne på Usö så jag fick häva mig upp vid otroligt tidiga 04:51 för att hinna duscha och käka frulle innan jag satte mig i mammas bil och halvsov ner till stationen. Sen avrt det tåget till Kumla, och nu sitter jag alltså här och känner mig ovanligt pigg med tanke på att jag gick upp typ mitt i natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0