Snart Drar Jag Hem Och Sover

Den här Onsdagen har faktiskt rullat på rätt så bra, trodde inte riktigt det när jag klev ur sängen imorse. Var trött som om jag inte sovit något alls, vilket jag faktiskt gjort - hela natten.

Nu sitter jag i grupprummet i skolan och väntar på att gå till tåget, sen ska jag hem! Jag älskar mitt hem ♥ Haha, det är sant som man brukar säga "Borta bra men hemma bäst" .  Fast jag längtar så otroligt mycket efter den dagen då man kan få sin egen lägenhet, då blir jag lycklig!  Underbart!

När jag kommer hem ska jag ut med hunden, och sen MÅSTE jag plugga, har prov imorgon och än så har jag inte öppnat böckerna.. Fy på mig, men jag har bara inte orkat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0