En Fredagsmorgon

Morning morning mina vänner!

Sitter i skolan och gäspar och lyssnar på musik. Det är helt dött här, och då överdriver jag inte det minsta.. Alla, eller ja dom flesta har idrott B och kommer inte tillbaks förrän vid halv tio.

Själv så var man uppe vid 04:43! Helt galet tidigt om ni frågar mig!
Men bor man ute på landet och det inte finns några förbindelser så är man bara glad att man slipper gå, så imorse var det mamma jag åkte med. Hon jobbar på dagis, och idag var det hennes tur att öppna. Men jag är van vid att gå upp tidigt - men det är absolut inget jag gillar!!

Känns iaf otroligt skönt att det är fredag, jag gilalr fredagar för då vet man att man har en härlig helg framför sig.

Ska snart gå ner och köpa mig lite frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0