Ett Nytt År - Nya Fräscha tag

Hejsan!

Som rubriken lyder så har jag skaffat mig en ny blogg ocg börjar om på nytt. Den förra skrev jag visserligen inte i så mkt, och vet inte riktigt om det var så många som läste den heller, emn syftet med detta är inte att ha en miljon läsare, utan att kunna skriva av sig när man känner att orden behöver komma ut, men man vill inte riktigt besvära någon att lyssna på dom.. Då är bloggen en kär vän!

Snart lämnar vi  2008 bakom oss och går över till ett nytt år och ett förhoppningsvis bättre år, håller iaf jag tummarna för!
Jag vill ha så mycket och det hoppas jag att jag får, om än bara några av mina önskningar.

Passar på att önska Dig ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0